Toki Nova!

Haha, rolig unge jag har. Vi var ute på baksidan förut för jag skulle vattna där som vi har sått gräs. Och när jag kollade bort en liten sväng så var hon i poolen med byxor och skor och allt, sen lite senare så hällde hon en hink med geggamojja över sej =). Så nu är hennes jacka jättefin hehe. Fick bort det mesta och som tur är så finns det ju tvättmaskin. Men som sagt barn ska vara lortiga, då syns det att dom har haft kul. Hon har börjat sjunga jättemycket nu och häromdagen gick hon och sjöng på blinka lilla stjärna fast hon sjöng toki toki stjärna istället. Fast på sitt eget språk förståss. Skitsött haha.

Skulle ha börjat träna denna veckan ochså men jag tror jag får vänta lite med det för jag såg att jag hade massa möten inbokade dom tiderna som jag ska träna. Och jag kan inte ändra träningstider eftersom jag åker med Micke, Jimmy och David. Men det är inte hela världen. Bara att skjuta upp det lite. Nu ska jag gå och försöka få tag på min mamma och försöka styra upp lite helgplaner.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0