Snart dax!

Har nyss vart och handlat och lämnat Nova på dagis. Ska snart gå och packa en väska med kläder till henne. För hon ska sova hos min mamma inatt för förra gågen jag opererade ut tanden så var jag så trött efteråt så jag orkade knappt med mej själv. Så då blir det snällare och roligare för henne att få vara hos mormor. Usch! Asså jag vill verkligen inte göra det här. Jag är inge rädd för själv op eller så men att gå och ha ont i munnen och inte kunna äta normalt på en vecka är inget som jag ser fram emot direkt. Plus att jag kommer vara helt svullen och skitsnygg. Haha får väl bju på den antar jag. Jimmy och Micke skrattade som fan åt mej sist för dom tyckte jag såg så rolig ut.
Nej nu får jag ta och ge mej så jag får nått gjort nån gång och kommer iväg till tandläkarn i tid.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0