Shopping och komik

Vilket pissväder det är ute. Regnar som bara den. Pratade med farmor uppe i Mora förut och där vräkte det ner snö. Vart typ sommaren/våren vägen? Det är ju mitten på maj nu lixom. Ska iväg till Ikea sen när Nova vaknar. Jimmy skulle shoppa lite grejjer till studion och jag behöver lite grejjer till hemmet. Sen ikväll ska jag på Magnus Betner och Christoffer Appelqvist. Ska bli fett med skoj asså! Dom är ju skitroliga. Skulle ha gått ut ikväll med min bror och hans sambo men jag får se hur det blir med det. Är ganska så trött för jag har inte sovit ett skit inatt. Har bara luggit och tänkt på en jättehemsk grej som jag antar att jag måste ta itu med men jag vet inte riktigt hur för det är näst intill omöjligt. Men det blir nog bra med det. Bara att låsa in det i huvudet och kasta bort nyckeln och glömma kanske. Det blir bra sen tror jag. Allt ordnar sej till slut ändå.
Kanske ska gå och vila lite jag med så jag orkar med ikväll sen.
Ha det bäst!
Kram!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

dåligt väder här med..

2008-05-17 @ 13:17:18
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0