Operera bort visdomstanden igen!

Usch vad trött jag är! Har fortfarande inte återhämtat mej sen i lördags. Tur att det är kväll nu så att jag kan gå och lägga mej snart. Ska bara vänta på att Jimmy kommer hem sen ska jag gå ut med Tyson och sen sova. Hade jag tänkt iallafall.

Fan, jag insåg förut att jag ska ju till tandläkaren på fredag och operera ut min andra visdomstand. Själv ingreppet bryr jag mej inte om alls det gick så bra sist. Men läkningen var inte så kul. Var svullen i flera dagar efter och kunde knappt äta och hade ont. Men men.. Det är ju bara den kvar sen behöver jag inte göra nå sånt nå mer. Inte inom det närmsta iallafall. Skönt att bli av med dom också så slipper dom krångla.
Ska nog gå ut och grejja lite på framsidan nu snart bara Nova somnar nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0