OMG!

Gick ut igår ändå. Hade egentligen ingen ork till det för jag var både trött och hungrig, men jag tänkte att det är ju inte så ofta jag får tillfälle att gå ut och jag sitter ju jämt hemma själv så det är väl lika bra att passa på. Så jag kom typ hem och bytte kläder och åkte igen. Hann aldrig äta nått heller vilket jag bittert har fått ångra idag. För fy faaan vilken baksmälla jag har haft idag. Drack inte ens nå speciellt igår heller men ändå blev jag jättedålig. Jag som aldrig brukar vara bakfull alls annars. Men men jag börjar vakna till liv nu iallafall.
Igår åkte jag med min bror och hans sambo på födelsedags fest hos våran styvbror för hans flickvän fyllde år. Sen drog vi vidare till nöjes. Riktigt kul var det. Träffade massa folk som jag inte sett på år och dar. Kul att umgås med min bror. Vi har ju inte haft så bra kontakt under åren så det är jätteskönt att vi får upp den mer och mer.
Nu ska jag gå och dega ner mej i soffan. Är så himla schleten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0