Namnförslag?

Nu har jag pratat med uppfördaren till chihuahuan så nu måste jag ner till banken och sätta in pengar på konot. För jag ska för över en handpenning på honom. Sen är han ett steg närmare min. Verkar som en bra uppfödare. Hon sa att alla hennes hundar var sociala osv. Lite kul. Har fått uppfattningen om att chihuahuaor är enmans hundar. Så jag ska köra mycket social träning på honom. Åh va jag längtar. Ska hämta honom helgen efter midsommar. Tänkte att jag skulle kidnappa med mej Jennie då. Hennes Kaksi kommer ju också från den uppfödaren. Kul att slå två flugor i en smäll.

Vad tycker ni att han ska heta? Någon som har namnförslag? Gärna något tufft eller fint namn.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med valp! Och hund! Själv har vi en dvärgpudel kille som blir 6 år den sista juli i år. Han heter Göte, men i bloggen kallar jag honom för krullet.

Goliat så klart! Tänk va fräsigt på en liten chihuahua! När du ropar " Goliaaaaaaat, kom nu! " så förväntar sig omgivningen att det ska vara en STOR hund som kommer lufsandes, så är det en liten hund som kommer springandes!

2008-05-27 @ 11:02:19
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se
Postat av: hannah

jag gillar nog namnet Alpha. fast det kanske är lite tjejjigt?

Casper,Dali,Duffy, Lloyd,

Annars gillar jag nog Tofu bäst..hehe. passar ju med Tyson ;)

2008-05-27 @ 11:42:06
URL: http://sassybell.wordpress.com
Postat av: hannah

ja att välja hund namn är ju minst lika svårt som ett till sin egen unge. men det bästa är väl att träffa hunden först. det kanske klickar på en gång :)

Ja jo Alpha skulle jag nog ha tagit också. sök på dog names på google så får du upp ett helt gäng :)

2008-05-27 @ 12:02:19
URL: http://sassybell.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0