Nämen tjeeeenare!

Är helt inne på att köpa en liten chihuahuabebis kompis till Tsyon. Fast jag vet inte om Jimmy är lika inne på det som jag är. Men jag jobbar på det. Vore skitkul. Dom är ju så söta. Men jag hittar inga uppfödare i närheten. Hade ju vart kul om det fanns nån i Värmland eller Dalarna. Spec i dalarna för då hade man kunnat åka förbi Jennie också =). Var länge sej jag träffade henne nu ju så det hade ju vart bra om man hade kunnat slå två flugor i en smäll. Vill ha en "riktig" chihuahua med papper och stamtavla som man kan ställa ut och grejja med.

Tror jag håller på att bli förkyld också. Det gör lite ont i min hals. Skulle inte förvåna mej om jag blev det heller för Nova går och snorar och hostar som bara den. Så det är väl min tur snart. Hoppas bara att det inte kommer under helegn för då är det ju tatueringsmässan så då har jag inte tid. Och nästa fredag ska jag och operera ut min andra visdomstand så då får jag inte heller vara sjuk. Har inte riktigt tid mede det just nu.
Nu ska jag gå och göra thé till min hals och sen ska jag se på Greys!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hitta den i Dalarna röstar jag för så jag får träffa dig lite! Va riktigt längesen nu.

KRAM

2008-05-21 @ 21:18:03
Postat av: Anonym

min hunds uppfödare jar sånna
www.kullhagas.se

2008-05-24 @ 13:45:57
URL: http://saraseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0