Längtar!

Shit vad tiden går sakta. Har precis fördrivit tiden med att städa akvariet. Ska väl snart gå ut med vovven och sen laga mat efter det. Tror det är nån som hänger i klockan idag för den går förjävla sakta asså. Tycker klockan kan gå lite snabbare. Vill ha helg igen. Även om jag är ledig varje dag och har "helg" varje dag så är det faktiskt ganska drygt. Mycket bättre på helgen när Jimmy är hemma så man kan hitta på saker tillsammans. Tänkte att vi skulle åka till mariebergsskogen nån dag till helgen om det är fint väder. Kul för Nova att komma ut och titta på djuren lite.
Nästa helg är tatueringsmässan här i karlstad också. På nöjesfabriken är den iår. Tror det kommer bli skitbra. Innan har den ju varit på ccc men jag tror nöjes är bättre. Kommer nog att locka fler besökare faktiskt. Åh vad jag längtar tills den är. Det var så kul förra året. Mamma ska ha Nova på lördagen då för vi ska gå på efterfesten då om det är nån annars blir det någ utgång ändå. Jimmy ska jobba hela mässan och tävla med Lollos ros som går längs hela benet. Ska bli spännande att se hur det går för dom!
Nu måste jag nog gå ut innan Nova tar livet av mej med sitt gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0