Kryper i mej!

Tjo!
Vilken låååång dag det har varit idag, och den är inte slut än på länge heller. På förmiddagen har vi inte gjort så mkt alls. Har bara vart hemma och lekt med Nova osv. Sen efter hon hade sovit gick vi ut till lekparken en sväng och sen åkte vi till Bergvik. Tanken var att vi skulle stor handla. Men det blev det inte så mkt av. Nova hittade en byggare bob traktor som hon skulle åka i men vi hade inga mynt så det gick inte. Efter det blev hon skitsur så vi orkade inte gå in och handla nått. Var och kollade lite efter kläder och skor men jag hittade ingenting. Usch vilket jobbigt mode det är nu. Skitfult tycker jag!

Vi hade tänkt att gå ut och hitta på nått ikväll, typ nöjes eller nått. Men vi fick ingen barnvakt så det sket sej idag med. Lite tråkigt för jag är supersugen på att hitta på nått. Det riktigt kryper i hela kroppen på mej. Men jag vill ju inte gå ut utan Jimmy heller. För det var ju det som var tanken med det hela från början att vi skulle gå ut tillsammans och hitta på nått och få lite egotid. För det händer inte ofta alls nu för tiden. Det är näst intill obefintligt. Men det kommer väl fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0