Kalas och sjuk Nova!

Lite bättre dag idag. Fast den började rätt så sugigt men det gick över sen. Har varit ute jättemycket idag. Det har ju var så skönt väder. Var till blomsterlandet och köpte blomjord för jag skulle planera om mina blommor egentligen. Men när vi kom hem så gick orken ur mej totalt och jag hamnade i en solstol istället. Sen på eftermiddagen gick vi hem till Roza och Chris för och firade Damian som fyller två år. Stora killen nu ju! Han är så himla störtskön den ungen. Fullt ös på han hela tiden. Fattar inte vart han får all energi från. Skulle behöva få lite av han tror jag.
Sen när vi kom hem var det typ läggdax för Nova. Såg att hon hade feber också. Fast hon har vart jättepigg hela dagen ändå. Tror hon hade feber inatt också för hon har sovit dåligt hela natten och så var hon helt brännhet när jag kollade till henne inatt. Stackarn. Hoppas hon är bättre tills på tisdag så hon kan gå till dagis. För hon tycker det är så kul där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0