Insikt =)

Har kommit till insikt med massa saker. Så ska jag försöka fokusera på det som är bra och viktigt. Försöka göra mej av med allt negativt och istället försöka se det positiva. Fokusera på nuet och inte allt gammalt tråkigt som har hänt. För det tjänar jag ingenting på. Blir bara så dumt då. För det har redan hänt och jag kan inte göra någonting åt det ändå. Jag har ju redan en massa att vara glad för. Allt som betyder har jag redan. Har världens mest underbara familj och vänner som ställer upp och finns där 24/7. Tack för det! Har en så jävla bra dag idag så det är inte sant =). Så in med nya och bort med det gamla! Hehe dagens visdomsord!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Helt rätt gumman! Låter riktigt sunt=) Puss & Kram på dig

2008-05-20 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0