Helg igen!

Gött med helg igen! Fast Nova vaknade klockan 6 (!)imorse. Så jag är ju jämt litte trött nu. Fast på nått konstigt sätt så blir jag jävligt effektiv när jag är trött. För då glömmer jag bort att jag är det. Så nu på morgonen har jag tvättat lite och slängt sopor och plockat lite här hemma. Fast det är ju långt ifrån städat ändå.
Snart, bara Ronja har ätit upp sin frukost tänkte vi åka ut till bergvik och köpa badkläder till Ronja, sandlaer till Nova och en grästrimmer så vi kan få ordning på baksidan. Våran gräsklippare hjälpte inte så mkt, den plattade bara till gräset istället. Nu ska jag gå och göra mej iordning så vi kommer iväg nån gång.

Kommentarer
Postat av: Hanni.

Halloj Sofie!!
Allt bra??
Fin blogg du har!! :)

Kram Hanna!

2008-05-12 @ 13:27:41
URL: http://www.hannibabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0