Effektiv dag!

Har vart värsta effektiv idag med att ta tag i mitt liv. Först var jag iväg och satte i handpenningen på valpen, sen åkte jag med mormor till kyrkogården och satte blommor på hennes farmors grav. Efter det åkte vi iväg och hämtade papper till körkortstillståndet. Så nu ska jag börja ta körkort. Försöka iallafall. Jag ock Micke ska gå på handledarkurs i juni och sen är det bara att börja köra.  Måste verkligen fixa det här nu. Jag började ta körkort för typ fyra år sedan men av nån anledning så slutade jag.
Ringde till skatteverket nyss och frågade jag och Jimmy ska gå tillväga för att jag ska börja jobba där. Och det var tydligen inga problem alls. Behövde inte anmäla nånstans utan jag ska deklarera sen i slutet av året eller nå sånt hur mycket jag har tjänat. Fattade inte så mycket av vad han på skatteverket sa så Jimmy får nog ringa dit imorgon och fråga han med.
Nu ska jag nog gå ut och leka lite med Nova i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0