Bored!

Sitter här och väntar på att Nova ska vakna. Vet inte vad vi ska hitta på sen. Är ganska trött egentligen och nu ångrar jag att jag inte gick och la mej också. Stupid stupid! Vet inte vad jag ska skriva heller utan jag gört bara för jag är uttråkad.
På lördag ska jag och mamma gå på Magnus Betner och Christoffer Appelqvist. Ska bli jättekul. Dom är ju skitroliga båda två fast på olika sätt. Christoffer är mer rolig på ett glatt sätt medans Magnus är rolig för han e så kritisk till allt. Så det ser jag fram emot.
Nej fan jag har inget vettigt att skriva. Så nu skiter jag i det här och försöker vila mej en liten stund innan bus vaknar igen. Fan igen. Nu vakna hon så jag hann visst inte. Jaja ha det så bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0