100%

Oj, vad trött jag är. Blev lite för sent igår. Kollade på Grey´s, sverige pussas och kramas och sen var det ju celeberty rehab eller vad det nu heter. Det är ju skitbra tycker jag. Ganska intressant att se vad som händer och hur dom regaerar närdom går på avvänjning. Skulle faktiskt kunna tänka mej att jobba med sånt men jag tror inte jag har psyke till det. Skulle nog bli knäckt ganska snart. Idag händer det nog inte mycket alls. Blir väl ganska lugnt. Hade varit kul att åka ner till studion en sväng men jag vet inte om jag orkar krångla med det.
Måste ringa till tandläkaren också. För jag är, eller har varit förkyld. Men jag är nästintill frisk nu. Så jag vet inte om jag får operara ut tanden om jag inte är 100% frisk. På ett sätt hoppas jag att jag får det för då har jag det avklarat men å andra sidan så har jag ingen lust. Kunde ju inte öppna munnen ordentligt på en vecka typ, och kunde inte äta vanlig mat heller så jag fick leva på soppa och nutrilett typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0