Sola lite kanske!

Ringde till tandläkaren förut och jag skulle få komma dit imorrn och spola rent i såret. Kan tänka mej att det fastanr massa skit där för det är ju inte det lättaste att borsta där nu när det är ett sår. Gör ganska ont faktiskt.
Nu ahr vi lämnat Nova på dagis och jag sitter här och Jimmy spelar tv spel. Han köpte ju ett playstation 3 i helgen så han har jag inte sett så mycket av sen dess. Men jag tänkte försöka tjata upp honom nu. Tänkte vi skulle åka och kolla om vi hittar någon fläkt nånstans. Måste ha en till Nova för hon sover jättedåligt för det är så varmt åt henne. Sen tänkte jag åka förbi jysk och köpa en solsäng. Måste sola lite så jag får färg på ryggen osv. Just nu är jag bara brun på framsidan. Inte så snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0