Sluta tjata!

Har haft lilla vovven sen i lördags och jag är redan såååå trött på alla som säger till mej att kom ihåg att det är en HUND och ingen bebis. Sånna där små kan bli jätteettriga och jobbiga för att dom får göra så mkt mer än en större hund.. Nähä det vet jag väl redan. Speciellt nu när typ alla jag har träffat berättar det för mej. Men det är ju min hund och jag gör väl vadfan jag vill med han. Och jag vet redan att han är en hund och att små hundar brukar bli jobbiga och jag ska göra mitt bästa för att han inte ska bli jobbig. Men det är väl mitt problem?
Nyss kommit hem från jobbet och håller på och lagar mat. Hungrig som fan är jag.
Hörs kanske sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0