Sjuk?

Usch vad trött jag är idag. Håller på att bli sjuk tror jag. Nyser som bara den och börjar bli tätt i näsan. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Jag har varken tid eller lust. Misstänker att Nova har fått vattkoppor men jag är inte säker. Hon har prickar lite härochdär. Men det märks väl imorgon om det har blommat upp så är det väl det. Skönt på ett sätt för då kan jag vara hemma och vila upp mej lite för jag är rätt sleten egentligen. Även om jag bara jobbar 4 timmar om dagen och jag gör ju inget som är anstängande så är det en ganska stor omställning ändå. Plus att det är en ännu större omställning för Nova med nya rutiner och tider på dagis. Hon har ju vart jätte trött och grinig den här veckan så det gör ju inte saken bättre.
Nu ska jag duscha, äta någo och gå och lägga mej och hoppas på att jag känner mej bättre imorrn. Hade ju vart gött att cykla till jobbet imorrn igen.
God natt och sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0