Lilla bebis!

Aj, jag har så jäkla ont i min tand som jag inte har längre. Så fort jag böjer mej ner så spränger det.Får ringa till tandläkaren imorrn. Hoppas dom hinner klämma in mej om dom tror att jag har nån inflammation eller nått.
Förut när vi var och handlade så träffade jag en gammal kompis som fick barn typ förra veckan eller nått. Åh guud vad söt hon var. Värsta lilla mini ju. Suger riktigt ordentligt i mej nu. Så himla liten och mysig var hon. Svårt att tänka sej att Nova har också vart så liten. Ändå så är det inte så länge sen heller. Som sagt jag blev ju grymt sugen men jag får nog vänta ett tag till. Just nu vill jag bara fokusera på Nova och ge henne all uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0