Ja just det ja

Höll på att glömma bort att det är röd dag imorgon. Hade ju vart fint om vi hade knallat bort till dagis imorrnbitti och stått där som frågetecken och undrat varför det är stängt haha.
Idag har det vart rätt så lugnt. Mamma, Emil och Theo var här och åt jordgubbar med oss. Annars har det nog inte hänt så mkt mer. Jag har precis lagt Nova och nu väntar jag på att Jimmy ska komma hem. Sen ska jag cyckla hem till Roza och mata deras katt. Sen ska jag nog gå och lägga mej. Jag är super trött idag. Har sovit jättedåligt inatt för Nova sov i våran säng och hon har luggit och sparkat mej i ryggen hela natten och försökt att få mej ur sängen. Hon är minst av alla men hon tar mest plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0