Inga problem =)

Första dagen på jobbet gick ju bra. Inga problem alls. Har ju knappast slitit ut mej. Började med att städa lite i Jimmys rum och sen diska lite. Sen tatuerade vi klart min vänstra arm. Så nu är den näst in till klar. Jimmy ville bara ha i lite gult men det tar vi en annan gång. Orkade inte sitta nå mer för jag fick ont i ryggen av stolen.
Det hade tydligen gått jättebra på dagis också. Hon hade somnat bra och det hade inte vart några som helst problem. När jag hämtade henne så ville hon inte med hem. Hon hade fullt upp med att dra en vagn. Men tillslut så fick jag med henne och när vi kom till grinden så sprang två killar från hennes avdelning fram till henne och gav henne en varsin puss. Så himla sött. Barnen på hennes dagis är så himla mysiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0