Fullt upp!

Har verkligen haft fullt upp idag. Men det är gött det. Så det ska vara tycker jag. Kul för Nova att ha nått att göra också. Först så cyklade vi bort till Ronja och Icka. Nova, Ronja och Ronjas kompis badade som bara den. Icka bjöd på vattenmelon, jordgubbar och smoothie så Nova har ätit som bara den idag. Hon åt hur mycket melon och jordgubbar som helst. Kul att hitta på nått med dom, Nova avgudar verkligen Ronja. Sen precis när vi kom he så ringde Lillan och frågade ifall mamma ville ha kläder till min lillebror ochd et ville hon ju såklart. Så vi åt lite mat och sen knallade vi bort till Lillan och drack kaffe och Nova klämde ner en glass. Kom hem för en halvtimme sen och nu har jag lagt Nova som somnade på 3 röda. Nu ska jag ringa min mammy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0