Det kommer göra ont!

Har lite tråkigt nu. Har nyss lagt Nova och nu väntar jag på att Jimmy ska komma hem. Tänkte vi skulle handla lite då. Shit vad den här dagen har gått fort. Det är redan kväll och jag är faktiskt skittrött för en gångs skull. Då kanske jag kan gå och lägga mej i tid så att jag är lite pigg imorrn då.
Fy fan vad jag hatar nygjorda tatueringar. Speciellt den där jävla plasten som ska sitta på alldeles för länge. Men det är ju skönt att den är klar iallafall och det går ju över snart som tur är. Sen efter sommaren ska vi börja med min rygg tänkte jag. Vill ha nån ängel eller nått sånt som ska vara på övre delen av ryggen. Har en känsla av det kommer göra ONT!
Nu ringer min mobil. Got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0