Värsta drömvillan

Jag brukar vara inne på hemnet ibland och kika lite bara för skojs skull. För nån gång i framtiden är det väl tänkt att vi ska skaffa hus. Och idag hittade jag värsta drömvilan. Precis så som jag vill ha det. Jag vill minst 5-6 rum så att barnen kan ha ett varsitt, ett gästrum och walkincloset. Det är mina måsten på hus. Och jag tror detta hade 7 rum. Och det var helt perfekt designat med kakel tapeter etc. Åh jag vill ha det! Den enda nackdelen var att det ligger inte så centralt som jag vill ha det. Uatn precis utanför min gräns. Iochmed att jag inte har körkort så vill jag att man ska kunna ta sej någonstans smidigt och snabbt. Antingen med buss eller cykel. Men det var så sjukt snygg. Och med en liten lekstuga. Perfekt för barnen ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0