Rensar massa dret

Fick tt ryck förut och började rensa i förrådet på baksidan. Har så mycket dret däe så de är inte sant. Sen kom Roza och avbröt mej så vi tog en kopp kaffe och jag och hundarna följde henne hem och nu sitter jag här. Vet inte om jag ska gå och lägga mej ett tag innan jag fortsätter eller om jag ska gå ut direkt. Jag är skittrött för det blev lite för sent igår. Men jag tror inte jag kommer somna ändå.
Lite senare ville mamma hitta på nått med oss. Men vad vet vi inte riktigt än, men vi tar det då. Jag är lite sugen på att åka ner till mariebergsskoegn och ta n glass på glasserian. Fast lite mat vore ju heller inge fel. Ja ja det märks.
Nu ska jag gå ut och fortsätta.
Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0