Massa, massa, massa

Hallååå!
Tebax igen. Har inte haft tid att blogga nu på ett par dagar. Har haft fullt upp med massa annat. I torsdags  var vi till badet och badade som bara den. Inte jag dock men Jimmy Nova och Theo. Jag satt mest och tjatade med badvakterna. Nova hade iallafall skiiitkul. Hon flöt omkring i en badring som ser ut som en bil den har ratt och allt och så är det som ett kryss i mitten så hon kan sitta i den. Och det tyckte hon var jätteroligt. Sen när vi hade badat klart åkte vi och mamma med familj till stan och åt kina mat. Senare på kvällen åkte Jimmy och Micke till södertälje för dom skulle på begravning igår. Så jag och Nova var hemma själva tills igår kväll vid 17 när dom kom hem. Även Jimmy och Mickes mamma var med och ska stanna här tills på tisdag. Och iorgon kommer Jimmy och Mickes syster hit och ska också stanna tills på tisdag plus att Ronja kommer också imorrn och ska vara här i ca en vecka. Så nu blir det fullt upp ett tag framöver. 
Idag har vart på stan en sväng. Jag köpte underkläder och en klänning från H&M. Sen nu på kvällen och vi upp till elljusspåret och grillade lite tillsammans med David, Linda och Robert. Var roligare än vad jag trodde. Jag är inte någon skogsmänniska direkt men jag överlevde som tur var. Nu ska jag gå och sätta mej i soffan och vara lite social.
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0