Liseberg

Har precis gett barnen lite lunch. Väntar på att dom ska äta klart sen ska jag lägga Nova och plocka lite här hemma. Ronja och Jimmys syster kom hit igår så nu är det verkligen fullt hus här. Ronja har fått sova inne hos Nova inatt och Jimmys mamma och syster har fått sova i Ronjas rum. Det är jättekul att dom kom hit men på ett sätt längtar jag till det återgår till det normala igen. Hatar när det är oordning hemma. Allt ska vara på sin plats. Men det är jättekul att dom kom. Kul för Ronja och Nova att få träffa sin farmor och faster. Tror att Nova tyckte det var jättekul med farmor för hon ropar på henne jättemycket och pratar med henne osv.
Får nog bli lite av en städ/tvätt dag idag. Har hur mycket tvätt som helst. Måste tvätta mattor och sånt. För katterna har spytt på en av dom. Så typiskt. För nästan varje gång dom spyr så måste dom pricka mattorna. Sen ikväll vet jag inte vad det blir. Jimmy och co är i studion för han skulle tatuera sin mamma. Och imorrn åker dom allihopa till Liseberg. Kul för Ronja att få lite egotid med sin pappa. Det kan behövas eftersom hon är bara här varannan helg och Nova tar ganska mycket tid.
Nu ska jag gå och lägga min lilla skitunge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0