Kaxig/fegis

Hihi vad rolig han är mitt lilla troll. Han älskar att apportera sin gosedjursapa. Och det ser så gulligt ut för apan är nästan lika stor som hunden. Så han har det jättekämpigt när han ska hämta den. Han snubblar och trillar när han kommer springandes med den. Så springer han tillbaka till mej och kampar lite, släpper den och stirrar på apan och väntar på att jag ska kasta den igen och det upprepas om och om igen. Han tröttnar aldrig. Jag tror att han tror att han är blandning mellan kamphund och fågelhund haha. Han är så himla kaxig. Alldeles nyss var vi ute på en liten prommenad och mötte en hund av mindre ras som han var tvungen att skälla ut ordentligt. Samma var det häromdagen när vi mötte en berner sennen som är typ 100 gånger större än vad min lilla skit är. Den var han också tvungen att kaxa mot och sen ställa sej bakom mina ben när det blev läskigt. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0