Jättefint

Vi kom hem från västerås i söndags men jag har inte haft tid att uppdatera något förrän nu. Bröllopet var jättefint och dom bjöd på jättegod mat. Jättetrevligt var det. Vi åkte ganska så tidigt för vi var trötta och E ville tillbakatill hotellet. Vi tänkte vi skulle ha shoppat lite i västerås innan vi åkte hem men affärerna öppnade inte förrän klockan 12 och vi chekade ut från hotellet vid 10 så vi orkade inte gå omkring på tomma gator i två timmar så vi åkte hem istället.
Igår gjorde vi inte så mkt. D och P var här med en valp som dom passade åt en kompis. Skitsöt var han och jättebusig. Sen gick vi ut lite med dom och gick till lekparken med Nova.
Idag har jag städat hela förmiddagen. Jag skickade ut Jimmy och Nova så jag fick städa ifred. Hann bara med övervåningen men nu är den grundligt städad iallfall. Bara akvariet kvar nu och här nere tänkte jag ta ett ryck imorrn förmiddag. Bara 3 och en halv dag på semestern kvar nu. Hade vart kul att hitta på nått men det är ju så kasst väder ute så det går ju inte göra så mycket. kanske åka ner till Mskogen nån dag om det är fint väder. Vi hade hade tänkt åka upp till stugan som ligger i dalarna men det är så kallt ute och det finns ingen el där så vi skulle nog frysa ihjäl i såfall. Annars hade det var gött för hundarna att åka dit för dom hade kunnit springa lösa hela tiden. Men det kommer väl fler tillfällen.
Nu ska jag gå och läsa mina nya böcker som kom idag.
Ha en bra dag. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0