Fukkar off snart

Nu sticker vi snart iväg till västerås på bröllop. Ska förbi studion för farmor, farfar, fasteroch kusin ville kika på den lite. Ska bli kul att träffa dom om dom kommer. Dom har inte hört av sej än så jag vet inte hur det blir. Men dom skulle väl komma ner vid 12 iallafall. Men men vi får se.
Har sovit asdåligt inatt. Vaknade vid1 i natt av att Jimmys telefon ringde. Sen låg jag och tänkte på massa skit så jag kunde inte somna om. Fy fan vad jag stör mej på vissa personer som jag måste ha i mitt liv. Orkar inte med skiten mer snart. I ca 20 år har det vart ett problem.
Nu måste jag gå och fixa det sista innan vi åker.
Ha en bra dag och helg. Hörs väl imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0