En annan gång

Nu har jag rensat klart allt ur förrådet. Ska bara slänga allt skräp som står utanför. Sen någon annan dag tänkte jag rensa ur förrådet på framsidan också. Men nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. Funderar på om jag ska försöka ta mej en powernap efter maten. Vi ska ner till stan sen på rix fm festivalen eller va det heter med mamma och Theo. Och sen när jag kommer hem ska ja färga håret och klippa Roza. Och försöka färga mej själv också. Vet inte hur jkag ska orka men det blir nog bra. Sova kan man göra nån annan gång.
Kanske hörs sen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på din favoritbild i min blogg, om du vill.

2008-07-09 @ 16:42:40
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0