Allvar igen

Om ca två timmar drar allvaret igång igen. Har inte ens nästan börjat göra mej iordning än. Vet inte vad jag ska ha för kläder eller nånting. Det är ju så varmt ute och det mesta ligger i tvätten. Och jag vet ännu mindre vad jag ska ha för skor på mej. Vill köpa nya lite mindre varma skor. Har ju ballerina skor men dom är för varma. Jag vill ha slip in skor har för mej att dom hade fina på Din sko. Kanske kan ta det till helgen.
Måste snart göra iordning Nova också. Hon är jättetrött idag. Hon vaknade vid kvart i sju av att hon trillade ur sängen stackarn. Så hon har inte varit så rolig nu på morgonen. Mest skrik och bråk från henne. Men jag förstår henne det är inte lätt att vara liten och trött. Nu ligger hon uppe med Jimmy och vilar och läser en bok. Nu ska jag gå och se om vi har fått nån post och sen måste jag nog börja min dag.
Ha det så bra så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0