Värsta nallen ju!

Det var inte så farlit stökigt ändå ute i förrådet förut. Det såg värre ut än vad det var. Så det gick ganska så fort faktiskt. Var och klippte mej förut. Blev ganska nöja men dom missade att klippa upp det lite. Så det ser lite tokit ut. Men men det växer väl ut snart hoppas jag! Sitter och kollar på Cesar Millan eller hur det stavas. Det är så bra program. Tycker att han pitbull hane Daddy är så himla söt. Värsta nallen ju. Han skulle jag vilja ha. Fast iochförsig så kanske jag inte skulle ha så bra pli på han som Cesar har så han kanske inte skulle vara söt så länge.
Usch jag har lite ont i huvudet. Inte kul alls. Hade det förut med men jag tror att min ibumetin börjar släppa lite nu. Nu tror jag att tv:n har börjat igen.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0