Väntar!

Sitter här och datar lite medans Nova sover. Skulle egenltigen behöva göra massa annat men jag orkar inte för jag har ont i huvudet och så är jag lite trött också. Sen när lilla fröken har vaknat ska vi åka till mariebergsskogen igen. Mamma och Theo och mormor och morfar ska med också. Mysigt att åka allihopa tycker jag. Måste köpa massa bröd till ankorna också. Sen när vi har vart där ska mormor komma med hit och hjälpa mej att lägga upp ett par panelgardiner. Måste byta nu för julen är ju slut och dom jag har är för långa. Borde egentligen gå och plocka undan lite så det ser någorluna ok ut till dom kommer hit. Hmmm jaja får väl gå och göra det ändå då. ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0