Tråk!!!

Usch idag har det varit en sån där seg och tråkig dag. Börjar få ont i huvudet och nacken också. Skönt att den snart är slut. Jag har råkat somna på dagarna när Nova sover i två dagar i sträck nu. Inte bra för igår hade jag jättesvårt att somna bara för att jag sov på förmiddagen. När jag precis höll på att somna så kom det en moped och åkte fram och tillbaka på cykelvägen brevid här. Jag brukar inte störa mej på ljud utifrån alls annars men igår kunde jag inte stänga av bara för att jag inte var så trött egentligen. Och bara för att jag somnade så sent igår så var jag ju astrött imorse och somnade idag med när Nova som middag och nu har jag ont i huvudet bara för det.

Nova är så söt hon brukar få ringa till sin mormor på eftermiddagen och när hon svarar så svarar Nova Heeeeiiiii det är Nova. Så gulligt tycker jag. För hon har börjat prata riktiga meningar ibland typ som vad gör du och varje gång nån knackar på dörren nu säger hon kommer nu eller kommer Memil. Memil är min lillebror och jag undrar vart hon har fått det ifrån för han brukar inte komma hit så ofta och hon brukar inte träffa han så ofta heller men hon pratar om honom hela tiden. Så himla gulligt tycker jag. Fast iofs tycker jag att allt hon gör är gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0