Tomt!

Så nu har jag trampat lite på crosstrainern och gjort några situps. Ska strax gå och färga håret. Har ingen lust egentigen för det är såå tråkigt men det blir ju bra det är gjort. Det är ju inte så snyggt att gå omkring med en utväxt på en decimeter. Skulle behöva klippa mej också men jag har ingen aning om vad jag ska ha för frisyr. Men håret är så slitet och det går inte göra nått med det. Jaja skitsammma. Imorrn ska jag och Jimmy hitta på nått. Har inte kommit på vad än men vi ska nog typ äta eller nått. Ska bli skönt att slippa alla måsten en stund iallafall. Fast det kommer bli tomt att komma hem till en lägenhet utan Nova. Jaja nu måste jag fixa håret innan klockan blir för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0