Skön dag!

Var ner till stan för ut och köpte vinterkängor och täckbyxor och en mössa och ett par vantar till mej och Jimmy. Sen när jag kom hit gick vi ut och åkte pulka med Ronja, Nova, Roza och Damian. Det var jääte skönt och kul att komma ut och leka lite med barnen. Var så skönt och behagligt ute idag. Blåste inget alls. Fast Nova tycke att det där med pulka var ganska överskattat för jag har en vanlig pulka till henne och hon vara glider ur den hela tiden så jag måste köpa en med ryggstöd på. Damian hade en sån som hon fick låna och då gick det lite bättre.
Imorrn måste jag iväg och köpa en overall till Tyson. Han blir som en snöboll när han har vart ute. Inte lätt att vara en lowrider vovve. Allt fastnar i pälsen på han och så går det inte ta bort det förrän det har smält bort. Stackarn.
Skulle behöva städa lite här hemma oxå ser ut som nån har släppt en bomb. Började lite smått idag men jag kom inte så långt. Hinner nog med det nån dag skulle jag tro.
Har börjat försöka vänja av Nova med välling på natten oxå. Började med det inatt. Gick väl ganska bra. Hon skrev väl i ca 45 min eller nått. Men hon lugnade ner sej tillslut. Förhoppningsvis går det väl bättre inatt. Hon slutade ju vakna på nätterna när hon fick flytta in i eget rum. Men sen har hon vaknat på nätterna ibland för att hon har drömt mardrömmar eller Tyson har skällt eller nått och sen vant sej vid att vakna igen och vi har börjat ge henne välling igen fast hon inte behöver egentligen. För nu vet jag att hon klarar sej utan det eftersom hon har sovit flera nätter utan det. Men det blir nog bättre snart. Bara att härda ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0