Skitkul

Sitter här som vanligt. Nova ligger och sover fast hon vaknar nog när som helst och då ska vi gå ut lite innan Theo kommer. Jimmy sa förut att hans bror Micke skulle komma till oss imorrn eller fredag. Ska bli skitkul. Tror han ska bo här ett tag och gå som lärling och grja i studion osv. Tror han skulle bygga upp hemsidan och sånt. Tror det kommer bli jättebra. Det enda problemet blir vart han ska sova när Ronja är här. Men det är ju ganska lätt att lösa.
Ganska onödigt att det har snöat tycker jag. Det är ju bara slask ändå. Jag gillar inte snö och vintern egentligen men om det ändå ska komma snö så kan det väl komma så att jag och Nova kan gå ut och åka lite pulka. Fast det är rätt gött om snön försvinner direkt då kanske våren kommer fortare =D. Usch vad jag längtar till sommaren! Ska bli så skönt att slippa massa kläder och sånt. Kunna vara ute hela dagarna och hålla på. Kul att åka och bada med Nova också nu när hon börjar bli så stor. Men det är ju inte så långt kvar som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0