Shoppat igen!

Mormor kom hit förut och passade Nova medans morfar körde mej till wåxnäs så jag fick köpa en overall till Tyson. Passade jättebra. Lite krånglig att få på bara men det är det värt. När jag änd var där borta svängde vi förbi på barnens hus och köpa en bebis pulka till Nova så att hon kan sitta upp utan problem. Köpte en pelikan som man sätter på badkarskanten som förvaring till badleksakerna.
Medans jag var iväg och handlade så hade mormor och Nova vart ute och gått lite så hon var helt slut nu på kvällen innan jag la henne. Nova är som en duracellkanin som bara går och går och går. Dom hade faktiskt gått en riktigt bra bit för att vara en liten Nova. Nu ska jag gå och göra nån nytta istället för att sitta här hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0