Pyssla!

Jag vill pyssla med nått men jag har inget att pyssla med. Så skönt att hålla på med sånt när Nova har lagt sej och man inte har nått att göra. Är så öppen för sånt nu. Har aldrig haft tålamod för pyssel förr. Men nu tycker jag att det är jättekul att sitta och pyssla och pilla. Helst av allt skulle jag vilja måla men jag kan ju inte. Nån fantasi har jag heller inte så jag vet inte vad jag skulle måla för nått heller. Men det vore kul att stå och kladda lite ändå. Funderar på om jag ska försöka tvinga med Jimmy till stan till helgen och kika lite tavlor och annan skit som vi behöver eller om vi köper lite dukar och färg och komponerar ihop nått eget. Tro det skulle vara bättre egentligen då blir det ju mer personligt och man får det som man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0