Organisera!

Sådär nu har vi ätit lunch och Nova har somnat, Jimmy har åkt till jobbet. Jag tänkte gå ut i förrådet och organisera lite. Bäst att passa på medans mini sover. Allt är bara inslängt och det går inte ens att gå in för allt ligger precis innan för dörren. Har inte kunnat lägga undan julsakerna än bara för det. Men nu jävlar! Är så trött på allt allt bara ligger och dräller överallt. Måste köpa lite mer förvaringslådor så att jag kan organisera lite mer så att vi har nånstans att göra av skiten också.
Var ute en sväng på förmiddagen med Nova och åkte lite rutchkana. Sen kom det en sopbil och tömde containrarna och då var det mycket intressantare. Så vi stog och kollade på dom ett tag innan vi gick. Tänkte jag skulle få in en rutin där vi går ut en sväng på förmiddagen innan lunch och sen en gång till efter hon har sovit. Tror jag vi båda kommer må bra av. Nu ropar förrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0