Mariebergsskogen!

Vi var i mariebergsskogen iågr jag och Nova med mamma och Theo och Tyson. Hade med lite bröd till fåglarna. Tyson var jätteduktig han stod "fot" med mej medans jag matade och fåglarna var verkligen jättenärgångna och han gjorde ingenting mot dom det var en av änderna som tog en brödbit som låt precis brevid hans tass och han rörde inte en min. Han var bara lite nyfiken i början och ville nosa men inget mer.
Nova tyckte det var jättekul att få titta på alla djuren och jag lyfte upp henne så hon kom åt att klappa hästarna och då höll hon på att skratta ihjäl sej och blev jättebusig. Hon var också jätteduktig och fick knalla omkring själv tror inte hon satt i vagnen nån gång alls. Sen gick vi till lekparken och gungade lite. Det tyckte hon också var skitkul. För det var jättelänge sen hon fick gunga eftersom dom har tagit ner dom som finns här. Sen fick hon åka lite rutchkana innan vi åkte hem. Kan ju säga att vi var ganska så rejält trötta bägge två igår kväll. Om det är fint väder imorgon ska vi åka dit då med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0