Måla!

Badade Nova förut innan hon skulle sova och hon fick ta med sej fingerfärgen i badkaret. Shit vad roligt hon hade. Hela hon var full i färg tillslut. Vad kul hon hade. Så nu är badkaret lagomt fint. Ser ut som jag inte har städat det på flera år haha. Men det gör inget huvudsaken är att Nova hade roligt iallafall. Finns bilder på http://addictedtonova.bilddagboken.se
Har suttit och försökt göra ett armband medan jag kollade på Det okända. Det är så jävla bra det programmet. Iallafall tror armbandet kommer bli bra. Fast jag måste vänta tills Jimmy kommer hem för jag måste ha lite olika tänger och jag hittar dom inte. Nu blire lite kvällsmat är skithungrig. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0