Lite uppdatering!

Vi skulle åka till IKEA igår eftersom vi inte hade så mycket pengar med oss sist så kunde vi inte handla allt vi behövde. Så vi klädde på oss och gick ut till bmw:n försökte få upp den men den gick inte att låsa upp för centrallåset funka inte och man kan inte låsa upp den fram för där har en nyckel gått av men tillslut fick vi upp den på nått vis krånglade in ungarna och oss själva och ska åka. Då startar inte bil helvetet för att batteriet hade pajjat och där var anledningen till att inte låset funka. Så Jimmy gick och kollade ifall Seaten startade och de gjorde den så vi tog ut ungarna krånglade med hennes bilstol och tillslut satt vi alla i bilen och åkte iväg. Stannade till en sväng på pressbyrån och när vi skulle åka därifrån så startade inte den bilen heller. Maximal otur!! Båda bilarna är trasiga nu. Så nu ska dom bort! Kommer en kille och ska kolla på Seaten imorrn. Fan vad jag hatar bilar! Dom gör inget annat än att krångla. Så det var ju bara att knalla hemåt. Är ju inte så långt bort som tur är. Men vädret var ju inte så kul igår den snöade och blåste som bara den. Stackars lilla Tyson höll på att frysa ihjäl trots att han är en hårboll.
När vi kom hem så ringde jag till mormor så hon kom och hämtade mej och följde med till IKEA istället så vi fick handlat de vi behövde. Fast som vanligt så glömde jag ju hälften av det jag skulle ha. Men men inte mycket att göra åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0