Letar!

Sitter och kikar efter möbler till Novas rum. Vill ha bord och stolar. Funderar på att köpa från IKEA. Men det känns som alla har sånna möbler nu. Vore kul med nått lite annorlunda men jag hittar inget. Ett annan alternativ är ju att köpa några i trä och måla om dom så kan Jimmy måla nått motiv på dom: men om jag känner oss rätt så kommer dom aldrig bli målade i såfall. Ocj jag har ingenstans att måla nu heller. Har ingen lust att vara inne och göra det eftersom jag kommer säkert lyckas kleta massa färg överallt. Ute går det ju heller inte va. Det är ju massa snö så då blir det ju förstört. Suck! Vad svårt det ska vara. Finns så litet utbud ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0