Jag vet inte jag...

Sitter och väntar på att Nova ska vakna. Sen kommer mamma och hämtar henne och jag ska göra mej iordning och sticka ner till Jimmy och vänta på att han ska bli klar. Efter det ska vi förhoppningsvis hitta på nått. Har fortfarande inte kommit på vad vi ska göra än. Funderar på att åka ner till mongoliska och äta buffen där eller nått. Men det spörs nog. Har inte lust att gå ut och festa iallafall så bara för det så lär jag väl komma hem vid 3-4 inatt och vara helt aspackad hehe. Brukar bli så. Men idag har ingen lust med det. Ska ju ner till stan imorrn med Jimmys kusins flickvän och shoppa lite. Inte så gött att vara bakis då. Nu ropar Nova.
Hej då och trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0