Irriterad!

Det där med målning är nog inget för mej ändå. Fan kan ju inte ens rita en strecka gubbe. Enligt Jimmy var man tvingen att lära sej skissa först. Är så dålig på att rita så det slutade med att jag blev sur och gick därifrån och hamnade här istället. Fast iofs är jag väl ganska dum som jämför mej med Jimmy som ritar skitbra. Jag ritar så dåligt att jag skäms att rita seriöst när nån är med och kollar. Fan! Men asså jag vill ju bara rita stora enkla motiv som det inte är så mycket detaljer på. Det kan väl inte vara så svårt? Eller ja min målning är ju på dagisnivå ungefär. Men jag vill. Men jag tror inte jag har tålamod. Tog ju bara en kvart innan jag kastade kritan och gick. Suck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0