Hur svårt kan det vara egentligen?

Nu är ungen i sin säng igen och sover.. Tänkte försöka organisera lite i tvättstugan idag. Fast jag vet inte vart jag ska göra av allt. Ligger iallafall ett par persienner där som har luggit där sen i somras. Dom borde ju få komma upp nu snart egentligen. Det kan väl inte vara så svårt att sätta upp, eller? Egentligen skulle jag behöva rensa ur förrådet på framsidan innan jag börjar med tvättstugan. Men det krävs en bil för att göra det. Och ett körkort. Ligger så mycket teknikprylar där som antingen är trasigt eller halv trasigt. Det ska iallafall iväg till tippen. Men det tar sej ju inte dit av sej själv som synd är.
Nu = kaffe sen rensa/sortera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0