How clean is your house?

Asså jag fattar inte hur det kan bli så himla skitigt direkt. Jag dammsög och torkade golven i förrgår och det syns inte ens nästan. Orka göra sånt varje dag liksom. Eller ja det var ju inga fläckar iallafall tills Nova gick och skakade ut en festis här nere så nu är golven otorkade igen. Blir tokig. känns som jag inte göra nått annat än att städa och plocka hela dgarna men det syns inte. Jobbigt!
Ska åka ner till stan imorrn och köpa lite tänger som jag måste ha för att kunna göra smycken och så ska jag ta en fika med mamma. Skönt för Nova att komma ut lite på stan. Hon tycker det är skitroligt. Speciellt att gå inne på mitticity.
Nu ska jag gå och slänga sopor rasta hunden och sen förhoppningsvis sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0