Helt otroligt!

Har vart på stan med Jimmys kusins flickvän idag och jag har inte shoppat ett enda dugg. Hitta lite som jag ville ha men jag orkade inte prova och jag ville inte köpa ifall det inte passar. Vi gick från studion till stan och sen tillbaka. Jätteskönt var det att få komma ut och gå lite. Det var ju så skönt väder idag också. Det har faktiskt vart skönt att vara barnledig och kunna göra som man vill och inte behöa passa massa mat och sovtider. Fast det är väligt skönt nu när hon har kommit hem igen. Hon hade haft det jättekul hos mormor och tillochmed sovit i mormors säng inatt. Det funkar inte här. Jag är jätteglad att hon vill sova i sin säng och så men det hade varit mysigt att sova med henne ibland men hon vägrar. Hon vill aldrig sova med oss. Senare ikväll kanske Ronja och Icka kommer hit och äter pizza med oss. Kul kul när det händer lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0